Planten- en Stekjesruilbeurs (najaar)

Op zaterdag 14 oktober a.s. zal onze Planten- en Stekjesruilbeurs weer plaatsvinden op het pleintje vóór het gebouw van buurthuis PleinZuid aan de Dr. De Visserstraat. Iedereen die zijn overschot aan planten, stekjes, zaden of kamerplanten wil aanbieden kan hier terecht. Het zou fijn zijn om bij de plantjes naam en kleur te vermelden. Ook tuingereedschap, bloempotten of tuinboeken mogen geruild worden. Zelfs als u niets te ruilen heeft, bent u van harte welkom om te komen kijken of er iets voor uw tuin bij zit.

Er wordt door ons gratis koffie en thee geschonken en er zal ook weer iets lekkers gebakken worden door één van onze leden.

We beginnen om 10.00 uur en gaan door totdat alles geruild is of maximaal tot 12.00 uur. Iedereen (zowel leden als niet leden) is van harte welkom op deze gezellige ochtend!