Tuin Willem Barentszstraat

Op dinsdagavond 28 juni 2022 gaan we de tuin van Ria Kuijer aan de Willem Barendszstraat in Veenendaal bezoeken. Haar voortuin was genomineerd bij de voortuinkeuring van 2021. Toen Piet Sprong en ik daar waren om foto’s van de voortuin te maken nodigde zij ons uit om ook naar haar achtertuin te komen kijken en dat was de moeite meer dan waard! Het duurde dan ook niet lang of ik vroeg aan haar of we met een groepje tuinliefhebbers haar tuin mogen komen bezoeken. En dat vond ze een erg leuk idee! Sterker nog, ze zet zelf ook regelmatig een bord op haar oprit dat haar tuin open is voor bezoek!

We worden om 19.00 uur in de tuin verwacht en rond 21.00 uur eindigt het bezoek.

Dit bezoek is gratis voor leden van Groei & Bloei, niet-leden betalen 2,50 en u moet zich hiervoor ook opgeven. Dat kan bij Ineke van den Bosch via vdbosch.ineke(at)gmail.com of tel. 06 13 24 17 51, maar het kan ook bij Iris Vermeulen via fransenirisvermeulen(at)gmail.com of tel. 0318 – 515884.

Bij opgave krijgt u het precieze adres.