Koffiemiddagen

EEN NIEUW EXPERIMENT!

Koffiemiddag 1x per maand --> 1e donderdagmiddag van de maand.

Eerstkomende middag 2 mei 2024

Bert van de Weerd kwam met een heel leuk idee naar aanleiding van onze gezellige nieuwjaarsbijeenkomst verleden jaar op 14 januari 2023.

Zijn voorstel 1 keer per maand een gezellige koffiemiddag organiseren in een tuin, b.v. in zijn eigen PALMENTUIN! Geheel en al vrijblijvend, je hoeft je ook niet op te geven.

Wij vinden dit net als hij ook een heel leuk idee!

We hebben ervoor gekozen dit op de 1e donderdagmiddag van de maand te gaan doen, van 14.00 tot 16.00 uur. We zijn benieuwd of dit aanslaat! Bert schenkt er gratis een kopje koffie of thee bij (maar een vrijwillige bijdrage mag natuurlijk altijd…)

Inmiddels hebben we al diverse middagen gehad en er was goede belangstelling steeds. Dus gaan we ermee door!!!

Dat betekent dat er op de volgende data weer koffie wordt geschonken: 4 april - 2 mei - 6 juni - 4 juli - 1 aug - 5 sept - 3 okt

Hopelijk blijft er veel belangstelling en kunnen we dit uit gaan breiden naar andere tuinen…... wie weet!

Het adres is: De Palmentuin, Parelgras 19 A, 3902 AP Veenendaal.

Wilt u uw tuin ook eens openstellen voor zo'n koffiemiddag neem dan contact op met één van de bestuursleden of meld dit via info(at)veenendaal.groei.nl