Hobbygroep

Deze groep bloemschikken is bedoeld voor die dames en heren die al vaker een cursus bloemschikken hebben gevolgd en toch nog iets van sturing willen hebben bij het maken van prachtige stukken of gewoon gezellig in een groep willen bloemschikken. Er zijn steeds 8 avonden waarop er wordt geschikt. Eventueel kan men bij een keer verhindering wisselen tussen de twee avonden. De professioneel geschoolde docente is op meerdere avonden per maand met deze groep bezig. Er kan gekozen worden tussen de woensdag- of donderdagavond.

De deelnemers ontvangen ruim van te voren van de docente informatie over de onderwerpen en welke materialen er mee gebracht dienen te worden. Er is ook inspraak van de cursisten mogelijk over de te maken bloemstukken.

Data                          woensdag- of donderdagavond

27 en 28 september, 25 en 26 oktober, 22 en 23 november, 13 en 14 december 2023 en 24 en25                                                    januari, 28 en 29 februari, 20 en 21 maart, 24 en 25 april

Kosten leden           € 88,00 (8 lessen excl. ondergrond, materialen en bloemen)

Kosten niet leden   € 96,00 (8 lessen excl. ondergrond, materialen en bloemen)

Locatie                        Plein Zuid, Dr. Colijnstraat 70, Veenendaal met ingang aan Dr. de Visserstraat

Er wordt gratis koffie of thee geschonken met een koekje

Heeft u belangstelling om mee te doen maar u bent nog niet helemaal zeker?

Neem dan vrijblijvend contact op met Bep Buijink via tel.nr. 06 15 30 63 65 of via mail bbu19(at)xs4all.nl

zij vertelt u graag over de inhoud en voordelen van deze cursussen!

Alle data zijn onder voorbehoud