Tuinieren mét en zonder water

Presentatie door iris Veltman

Je tuin verduurzamen is leuk! Dat bewijst Iris Veltman met haar werk. Zij is milieukundige, tuinontwerper, docent permacultuur en schrijver voor o.a. Groei & Bloei magazine. Water is voor haar een speerpunt. Als voormalig procestechnoloog deed ze ervaring op in de waterwereld en vertaalt nu die kennis naar oplossingen voor wateroverlast en droogte in de tuin. Daarbij legt ze de nadruk op simpele, goedkope doe-het-zelf oplossingen. Afgelopen jaar verscheen haar boek Tuinlogica, dat daar perfect op aansluit: hierin laat ze zien hoe je met de natuur samenwerkt voor een klimaatbestendige, biodiverse en makkelijk te onderhouden tuin.

koffie of thee mét een koekje is verkrjigbaar voor €1,00 en......dan krijg je een 2e kopje gratis in de pauze

Wanneer         donderdagavond 14 maart 2024
Locatie            wijkcentrum PleinZuid, Dr. Colijnstraat 70 (met ingang Dr. de Visserstraat) Veenendaal
Aanvang         20.00 uur (inloop vanaf 19.30 uur)