Tulp “Groei & Bloei 150”

Op 25 mei 2022 opende Prinses Beatrix de 2e editie van “Gardenista” op Landgoed Den Alerdinck in Laag-Zuthem (bij Zwolle).

Hierbij doopte zij een tulp, die speciaal gekweekt was ter gelegenheid van het 150 jarig bestaan van onze vereniging, tot “Groei & Bloei 150”. Prinses Beatrix is sinds 1980 beschermvrouwe van onze mooie vereniging.

Het hoofdbestuur van Groei & Bloei heeft aan iedere afdeling een aantal van deze tulpen geschonken. Alle bestuursleden hebben er een stel gekregen en gepoot – in een pot of in de tuin. En begin mei stonden ze overal prachtig te bloeien in een zacht oranje, zalmachtige kleur! Zó leuk om alle verschillende uitvoeringen te zien, dat wij dit met jullie willen delen!