Gevorderden

Heeft u de smaak te pakken van het bloemschikken door de beginnerscursus? Of heeft u elders de eerste beginselen van het bloemschikken geleerd? Wilt u graag meer kunnen maken van de bloemen uit de tuin of van de markt of zou u zelf een leuk fleurig cadeau willen maken?

Schrijf u dan nu in bij onze vervolgcursus bloemschikken gevorderden op dinsdagavond (20.00 – 22.00 uur)

Bloemschikken voor gevorderden

Data:                          Dinsdagavond 3 okt, 31 okt, 28 nov 2023  -  6 feb, 6 mrt, 9 apr 2024

Tijd                              20.00 - 22.00 uur            Docent Esther Leefoge
Kosten G&B leden  € 60,00 (6 lessen incl. materialen zoals oasis, draad etc. maar excl. bloemen)
Kosten niet leden   € 72,00 (6 lessen incl. materialen zoals oasis, draad etc. maar excl. bloemen)
Locatie:                      Plein Zuid, Dr. Colijnstraat 70 Veenendaal, ingang aan Dr de Visserstraat

Er wordt gratis koffie of thee geschonken met een koekje

Heeft u belangstelling om mee te doen?

Neem contact op met Bep Buijink via tel.nr. 06 15 30 63 65 of via mail bbu19(at)xs4all.nl

Zij vertelt u graag meer over deze leuke, fijne en gezellige cursussen.

Alle data zijn onder voorbehoud