Avondbezoek Familie van Laar

Op dinsdagavond 18 mei a.s. mogen we weer een kijkje nemen in de tuin van de familie van Laar. We zijn hier een paar jaar geleden in de voorzomer geweest en Jan had ons vorig jaar uitgenodigd om in mei naar de bloeiende heesters en bomen te komen kijken. Helaas gooide het Corona virus roet in het eten.

Gelukkig staat de uitnodiging nog steeds! We worden dan ook om 19.00 uur in de tuin verwacht en rond 21.00 uur eindigt het bezoek.

Dit bezoek is gratis voor leden van Groei & Bloei, niet-leden betalen 2,50 en u moet zich hiervoor ook opgeven. Dat kan bij Ineke van den Bosch via vdbosch.ineke(at)gmail.com of tel. 06 13 24 17 51, maar het kan ook bij Iris Vermeulen via fransenirisvermeulen(at)gmail.com of tel. 0318-51 58 84. We gaan niet carpoolen vanaf De Groenhof.  U dient dus met eigen vervoer naar de tuin te komen.

Bij opgave krijgt u het juiste adres