Avondexcursie naar Bertha's Hof met Hortensiakwekerij

Dit jaar hebben we eens een keer een kleine avondexcursie gepland!!!

Bij kwekerij “Hortensia Berta’s Hof Valburg” hebben we een rondleiding kunnen regelen op dinsdagavond 15 augustus. Daar gaan we dan ook een wandeling door de tuin maken. Deze tuin is zo aangelegd dat de planten een goed beeld geven van hoe zij uiteindelijk als volwassen plant eruit zien. Bij alle planten staat een naambordje zodat ze makkelijk op de kwekerij terug te vinden zijn. Bovendien...............drinken we hier een kopje koffie of thee mét appeltaart erbij. Hoe lekker is dat, mmmmm!

Er zijn Hortensia’s te koop, natuurlijk :-), in verschillende maten van 20 cm tot 80 cm omvang, de prijzen variëren van € 5,00 tot € 35,00. (Er kan gepind worden….)

Op hun site www.hortensianederland.nl kan je alvast een voorproefje nemen, er staat zeer uitgebreide informatie op! Leuk om te vermelden is dat zij ook de Hortensia’s hebben geleverd voor de tuin van Kasteel Amerongen!

De kosten voor deze avond zijn € 5,00 voor leden en € 8,00 voor niet leden van Groei & Bloei. Graag gepast betalen op deze avond bij Ineke.

We gaan met eigen auto’s. Je moet je opgeven voor deze avond. Daarbij graag vermelden of je wilt rijden of liever wilt meerijden met iemand. De meerijders betalen een kleine vergoeding voor de brandstofkosten aan de chauffeur. We vertrekken om uiterlijk 18.15 uur vanaf Plein Zuid in Veenendaal. U kunt er ook op eigen gelegenheid heen. Bij opgave krijgt u dan het juiste adres.

Opgeven voor deze avond kunt u bij Ineke v.d. Bosch, via email vdbosch.ineke(at)gmail.com of telefonisch 06 13 24 17 51

Bijdrage in reiskosten

Aangezien wij regelmatig een activiteit organiseren waarbij het vervoer met particuliere auto’s wordt geregeld, lijkt het ons goed om een bijdrage in de reiskosten daarvoor af te spreken.

Iedere persoon die met iemand meerijdt, betaalt daarvoor €3,00 extra, aan de organisator. Dit bedrag zal onder de chauffeurs worden verdeeld naar aantal meereizenden per auto.