Workshop Bloemschikken najaar

Op dinsdagavond 22 oktober 2024 geeft onze lerares Esther een herfstworkshop bloemschikken. Zoals altijd doet zij stap voor stap voor hoe je een mooi “herfstig” bloemstuk maakt. Zij zorgt voor de ondergrond en alle materialen. De avond begint om 20.00 uur en zal rond 22.00 uur afgelopen zijn.

LET OP: De locatie is gewijzigd, we gaan naar het gebouw van IVN (Groenhof) aan het P.W.A. Park 317, 3905 CK in Veenendaal.

De kosten zijn € 32,50 voor leden en € 37,50 voor niet-leden van Groei & Bloei. Deze prijs is inclusief ondergrond, alle materialen – dus het complete werkstuk – en koffie/thee met iets lekkers erbij. Er zijn 12 plaatsen ter beschikking en de eerste aanmeldingen zijn al binnen, dus als u ook een mooie herfstschikking wilt maken…. wacht niet te lang met opgeven! Dit kan bij Ineke van den Bosch via mail: vdbosch.ineke(at)gmail.com of tel. 06 13 24 17 51

En - de Kerstworkshop staat voor maandagavond 16 december 2024 in de planning. Ook hiervoor kunt u zich al opgeven.