Verrassing bij de rotonde

Op dinsdagavond 30 juli gaan we naar de Cuneraweg in Veenendaal en hier vinden wij een verrassing achter de rotonde! In de voortuin staan zuilvormige beuken, eikenbladhortensia’s en veel andere heesters. De achtertuin kijkt uit naar het bos aan de Oude Veense Grindweg en de bewoners genieten iedere dag van dit schitterende uitzicht! Er is een groot gazon, 2 vijvers, een paddenpoel, een kas, groenten in bakken, oude fruitbomen - onder andere een ongeveer 80 jaar oude stoofpeer - en een bloemenweide…. Ook hebben ze mooie, effectieve compostbakken. Bij de lezing op 29 januari j.l. over het bodemleven had Hanneke Hietink, de lezinggeefster, wat van deze compost onder de microscoop gelegd en zij was er zeer enthousiast over! Met de wildcamera hebben de bewoners vorig jaar een das, boommarter en steenuiltjes gezien….

Voor deelname graag opgeven! Dit kan bij Ineke van den Bosch via mail: vdbosch.ineke(at)gmail.com of        tel: 06 13 24 17 51 dan kunnen wij aan de tuinbezitter doorgeven op hoeveel bezoekers er gerekend kan worden. U krijgt dan ook het juiste adres. Het avondbezoek begint om 19.00 uur en is rond 21.00 uur afgelopen. De entree is gratis voor leden van Groei & Bloei, niet leden betalen € 3,00 p.p. ter plaatse contant afrekenen.

Iedereen is van harte welkom