Op dinsdagavond 4 juli gaan we op tuinbezoek in Maarn

We gaan in Maarn naar een mooie bostuin. Hier woont Gerrie met haar man, zij is al heel lang lid van Groei & Bloei, vroeger in haar vorige woonplaats in het Gooi en de laatste jaren bij onze afdeling. Op deze plek was vroeger bos en er staan nog hele oude dennen en eiken uit die tijd. In 1953 is hier een huis gebouwd en ook uit die tijd staan er bomen en struiken, o.a. berken, diverse soorten laurier en Rododendrons. In 2020 hebben zij hier een nieuw huis gebouwd en zijn er weer wat bomen gekapt. Er zijn in oktober dat jaar mooie borders aangelegd met een gevarieerde vaste beplanting van o.a. Akeleien, Asters, diverse soorten Geraniums, grassen, Verbena en varens. Genoeg te zien dus!

Voor het bezoek aan Maarn kunnen we carpoolen. We vertrekken om 18.30 vanaf Plein Zuid. Graag opgeven als u wilt rijden of mee wilt rijden. De meerijders betalen een kleine vergoeding voor de brandstofkosten. U kunt natuurlijk ook op eigen gelegenheid gaan.

Algemen informatie open tuin bezoeken

De bezoeken beginnen om 19.00 uur ter plekke en worden rond 21.00 uur afgerond. U dient zich hiervoor op te geven en dat kan bij Ineke van den Bosch via vdbosch.ineke(at)gmail.com of tel. 06 13 24 17 51.

Deze open tuin bezoeken zijn gratis voor leden van Groei & Bloei, niet-leden betalen € 3,00. Bij het aanmelden ontvangt u het precieze adres. Er kunnen maximaal 20 personen per bezoek mee, dus geef u snel op!