Beginners

Koop je geregeld een leuke bos bloemen op de markt en wil je daar graag een mooi boeket of bloemstuk van maken voor in huis? Sta je vervolgens met de handen in het haar en heb je geen idee waar te beginnen? Of wil je advies hoe de bloemen zo mooi mogelijk te verwerken?

Schrijf je dan nu in bij onze bloemschikcursussen onder begeleiding van een professionele docente. Een leuke hobby voor jong en oud! Wacht niet maar meld je aan!

Groei & Bloei start in oktober weer met bloemschikcursussen voor beginners / gevorderden.

De beginnerscursus bestaat uit 6 lessen met de volgende onderwerpen: een hand gebonden boeket, een biedermeier, een éénzijdige en een alzijdige schikking, klemmen en binden en een krans maken.

De beginnerscursus is dit seizoen op maandagavond (20.00 - 22.00 uur)

Deze cursus vindt plaats in wijkcentrum Plein Zuid.

Data                                       Maandagavond                                                                                                                                                                                                     2 okt, 30 okt, 27 nov 2023  +  5 feb, 4 mrt, 8 apr 2024.

Tijd                                         20.00 uur - 22.00 uur           Docent: Esther Leefoge
Kosten G&B leden             €60,00 (6 lessen incl. materialen zoals draad,oasis etc. maar excl. bloemen)
Kosten niet leden              €72,00 (6 lessen incl. materialen zoals draad,oasis etc. maar excl. bloemen)
Locatie                                  Plein Zuid, Dr. Colijnstraat 70, Veenendaal met ingang aan Dr. de Visserstraat

Er wordt gratis koffie of thee geschonken met een koekje

Heeft u belangstelling om mee te doen maar bent u nog niet helemaal overtuigd?

Neem contact op met Bep Buijink via tel.nr. 06 15 30 63 65 of mail haar voor meer informatie  via bbu19(at)xs4all.nl

Zij kan u meer inlichtingen geven en het voordeel van een cursus laten zien bij Groei en Bloei.

Alle data zijn onder voorbehoud